Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гулька О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Гулька О. Проблема вивчення вегетативного тонусу людини та формування груп досліджуваних [Електронний ресурс] / О. Гулька // Вісник Львівського університету. Серія біологічна. - 2014. - Вип. 67. - С. 252-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_biol_2014_67_30 Проаналізовано методи визначення вегетативного статусу організму. Розглянуто критерії поділу на групи за вегетативним тонусом, представлені різними авторами. Виявлено основні проблеми при визначенні вегетативного статусу та поділі досліджуваних на групи: велика кількість методів оцінки вегетативного тонусу та їх інтерпретацій, відсутність стандартизованих критеріїв поділу на групи, неоднорідність контингенту досліджуваних.
| 2. |
Гулька О. В. Фізіологічна адаптація організму студенток з різними типами вегетативної регуляції [Електронний ресурс] / О. В. Гулька // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Біологія. - 2017. - № 3. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_2017_3_36
| 3. |
Гулька О. В. Статеві особливості формування фізіологічної адаптації у майбутніх вчителів до факторів навчально-виробничої діяльності під час проходження педагогічної практики [Електронний ресурс] / О. В. Гулька // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Біологія. - 2009. - № 856, Вип. 9. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhb_2009_856_9_25
| 4. |
Гулька О. В. Застосування мобільних додатків для реєстрації показників фізичного стану під час занять учнів фізичними вправами [Електронний ресурс] / О. В. Гулька, С. О. Кардаш // Креативний простір. - 2022. - № 7. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krpr_2022_7_19
| 5. |
Гулька О. В. Порівняльна характеристика функціонального стану організму студенток першого року навчання із різним типом гемодинаміки [Електронний ресурс] / О. В. Гулька, Н. М. Грабик, І. Я. Грубар // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Біологія. - 2022. - Т. 82, № 4. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_2022_82_4_10
| 6. |
Гулька О. В. Психофізіологічні зміни в організмі студентів під впливом навчального навантаження [Електронний ресурс] / О. В. Гулька // Вісник Черкаського університету. Серія : Біологічні науки. - 2018. - № 1. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuB_2018_1_5 Розглянуто зміни психічних функцій та розвитку пристосувальних реакцій в організмі студенток під впливом начального навантаження різного спрямування. Виявлено, що найкращий приріст показників розумової діяльності з активізацією вагусних впливів був у жінок факультету фізичного виховання. Напруження адаптивних реакцій відчували жінки-філологи. Студентки природничих спеціальностей характеризувались стабілізацією психічних функцій, при цьому у жінок-математиків переважали парасимпатичні впливи, а у біологів - зниження активності обох ланок регуляції.
| 7. |
Грабик Н. Вплив кросфіт-тренувань на фізичний стан студентів-спортсменів [Електронний ресурс] / Н. Грабик, І. Грубар, О. Гулька, В. Вовчанська // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2021. - № 4. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2021_4_6
|
|
|